Κλειστές πόρτες θα βρουν το Σεπτέμβριο, εκατοντάδες μαθητές της πολύπαθης και απαξιωμένης Ευρυτανίας, μετά τη χθεσινή απόφαση της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ, για κατάργηση...τριών σχολείων- σταθμών γνώσης και εξέλιξης των παιδιών στα άγονα και ξεχασμένα βουνά της.
Παιδιά που φυλάττουν Θερμοπύλες, νέες ψυχές που θυσιάζονται στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων, για την αποπληρωμή ενός επαχθούς και επονείδιστου χρέους.
Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τους Υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και Οικνομικών Γιάννη Στουρνάρα ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκεται και αυτή η Εκλογική Περιφέρεια.
Όπως επισημαίνει και ο Πολιτευτής Ευρυτανίας του Κινήματος Κωνσταντίνος Μπακόλας, «εάν έστω και μία ψυχή, έστω και ένα Ευρυτανόπουλο, μείνει χωρίς σχολείο, τότε θα είμαστε στη δυσάρεστη θέση να παραδεχθούμε πώς η ισόρροπη και ανεμπόδιστη πρόσβαση στη γνώση, απλά καταρρέει».
Τρία ιστορικά σχολεία, το Δημοτικό Σχολείο του χωριού Τριδέντρου, όπου λειτούργησε πριν από αιώνες το πρώτο σχολείο ιατρικής, το Δημοτικό Σχολείο Κερασοχωρίου και το Δημοτικό Σχολείο Βινιάνης, στην κοινότητα που χρησιμοποιήθηκε ως έδρα της Κυβέρνησης του Βουνού, θυσιάζονται στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων, για την αποπληρωμή ενός επαχθούς και επονείδιστου χρέους.
Σημειώνεται ότι με την κατάργηση τριών μόνο οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών, πολλαπλασιάζεται το κόστος μετάβασης των μαθητών στις εκάστοτε σχολικές μονάδες, που θα πρέπει από τούδε και στο εξής, να διανύσουν μία τεράστια απόσταση το χειμώνα, κάνοντας χρήση ενός απαράδεκτου οδικού δικτύου.
«Ποιος ο ακριβής αριθμός μαθητών που φοιτούν στα προαναφερθέντα Δημοτικά σχολεία; Ποιος ο αριθμός των παιδιών που επρόκειτο να εγγραφούν στα σχολεία αυτά κατά την προσεχή νέα σχολική χρονιά; Με ποιο τρόπο θα καλυφθούν οι δαπάνες μεταφοράς των μαθητών στις πλησιέστερες σχολικές μονάδες;», ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και ζητά ενημέρωση για το συνολικό ποσό που θα «εξοικονομηθεί» από την κατάργηση των τριών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών που παρείχαν τις υπηρεσίες τους στις προαναφερόμενες σχολικές μονάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου